6. Dezember

Samichlaus-Versli Fortsetzung für die 4- bis 6-Jährigen

Der 6. Dezember naht, noch ist genügend Zeit, ein Versli zu lernen.

Versli für den Samichlaus
Weitere Artikel zum Thema:
Kategorie:
Autor:
Natalie Zumbrunn

Auch 4- bis 6-Jährige lernen gern ein Versli für den Samichlaus. Hier finden Sie weitere Vorschläge, die kurz und einfach sind. Denn noch ist genügend Zeit, um für den 6. Dezember sattelfest zu sein.

 

Samichlaus wo chunsch du här?

Werum isch au din Sack so schwär?

Bisch de ganzi Wald dur gloffe?

Häsch vilicht s Chrischtchindli troffe?

S hät sicher gseit, es chömi au scho glii.

Gäll Chlaus, ich bin e(n) Liebi(e) gsi.

 

Vom Himmel fallid d'Flöckli wie Fäderli lislig-lis,

im Samichlaus sis Hüüsli und d'Tännli sind scho wiiss.

Vo jedem Chind im Dörfli weiss är alles ganz genau

und mängisch mues är süüfzge -

denn süffzged s'Eseli au.

 

Samichlaus du Guete,

gib mir dini Ruete.

Will det usse es Füürli mache,

uf em Füürli Chüechli bache,

d'Chüechli denn der zum ässe,

dass du d Ruete chasch vergässe.

 

Viel Erfolg!

Kommentare

Super Idee

Das mit den Versli finde ich eine super Idee. Meine Tochter Celine hat dem Samichlaus letztes Jahr folgendes Versli aufgesagt:

Samichlaus, ich bi so froh,
dass du hüt zu mir bisch cho,
du weisch, ich tue gern Nüssli ässe,
hesch mis Säckli nöd vergässe?

Jetzt war ich gerade auf der Suche nach einem neuen versli und bin auf diese hier gestossen. Da wird sicher etwas passendes darunter sein. Danke, eine wirklich tolle idee.

Versli

Also, wänn mich hättsch im Huus
gsächti das ganz anders uus:
Ich würdi spile, umespringe
Stäge gumpe und es Liedli singe.

Bild des Benutzers Gast

värsli

also ich find die sind u mega lang für 4-6 jährige chinder !! aber suscht sind sie super :)

Bild des Benutzers Gast

Samichlausväsli

Ich finds mega härzig wän chinä vom altär2-14 äs Vörsli sägäd.Vitär so <3

Bild des Benutzers Gast

Värsli

Samichlaus du altä lumpä chasch mir nöd äs 50 Pumpä??? :)

Bild des Benutzers Crafoord Ludmilla

Värsli

Ich finde es ganz toll, dass die Kids Värsli lernen sollen. Es ist ein guter Erziehungsbestandteil und absolut nicht lächerlich! Auch darf man den Kindern zutrauen ein paar Sätze auswendig zu lernen. Sollte es nicht klappen, wenn der grosse, rot gekleidete Mann da ist kann man dem Kind ja gerade beweisen, dass an zu ihm steht und hilft. Der Chlous hat bestimmt auch an einem nicht ganz so flüssigen Värsli Freude!

Kommentar hinzufügen

Facebook

Verwandte Artikel

Labyrinth mal anders
Mit der Extra-Portion Milch?
Der PINK RIBBON CHARITY WALK 2014…
  •  
  • 1 von 37

Buchtipp

24 spannende Adventsgeschichten In der Zeit vor Weihnachten erleben die kleinen…
Autor: Renate Schupp; Anna Karina Birkenstock
0